Přeskočit na hlavní obsah
X

Nechte si zasílat nabídky práce emailem

Pokračováním souhlasíte s Centrum ochrany soukromí, Podmínky služby a s Použití cookies.

Nalezené nabídky práce: Práce Administrativa

244 nabídek práce

Praha
Office Manager Praha Office Manager Praha, Prague No. Ref.: 1070748 Pro mezinárodní real estate společnost v Praze právě obsazujeme pozici Office managera. Hlavní náplní bude zastřešení procesu stěhování společnosti a veškerých administrativních aktivit s tím spojených, dále vedení chodu recepce, vozového parku firmy, mobilních telefonů, a podobně. Hledáme samostatného a zkušeného kandidáta se smy...
Plzen - Město
Office manager Plzen - Město Office manager Plzen - Město, Prague No. Ref.: 1070913 Mezinárodní výrobní společnost s téměř stoletou tradicí a působností na trhu zabývající se výrobou komponent do prostředků hromadné dopravy hledá pro svou pobočku v plzeňském regionu novou posilu do svého týmu a to na pozici "Office Manager". Jako office manager byste byl/a přímo podřízen/a vedení společnosti, kter...
O České spořitelně Úvodní slovo ředitele Bankovnictví dle České spořitelny Volná místa Proč pracovat u nás Vzdělávání a rozvoj Studenti a absolventi Dobré vědět Virtuální prohlídka Vstoupit Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí našeho velkého týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti. Učte se od osobností, které udáv...
Hlavní město Praha
ADMINISTRÁTOR AKCIOVÝCH TRHŮ - až 40.000,- Popis pozice - Zpracování eventů akciových trhu na bondech, warrantech a dalších typech světových akcií. - Změna denominace, maturity, názvů akcií v systému. - Získávání a ověřování informací z depozitářů cenných papíru ve světě a poskytování těchto informací klientům. - Každodenní komunikace s zákaznickým centrem Profil kandidáta - SŠ/VŠ ekonomického smě...
Hlavní město Praha
PROCUREMENT TEAM LEADER Job description • Supporting Procurement category initiatives • Support Category Teams with Transactional Purchasing - First line review on purches orders, including escalations (unpaid invoices, missing GR, unapproved PO's by business/finance etc.) • Catalogue management for medium to high volume, low cost items e.g. IT accessories. • Influential in the selection of potent...
Brno
Osobní asistent/ka generálního ředitele Rádi komunikujete v angličtině a máte technické vzdělání? Chcete se stát členem rostoucí společnosti zabývající se vývojem zbraní? Pak čtěte dále: Popis pozice Zpracování požadavků majitele společnosti Administrativní činnost Vyhledávání různých zdrojů na internetu Osobní asistence nebo zastoupení při jednáních Případné tlumočení z angličtiny do češtiny Prof...
KOORDINÁTOR ASISTENČNÍ SLUŽBY S AJ A PJ Pro našeho klienta, společnost působící v oblasti poskytování asistenčního pojištění, hledáme posily. Popis pozice přijímat telefonické žádosti zákazníků a analyzovat jejich potřeby ověřovat a spravovat nároky pojištěných v souladu s podmínkami pojistného programu navrhovat optimální řešení koordinovat součinnost externích dodavatelů služeb zavádět do firemn...
KONZULTANT ZÁKAZNICKÉHO CENTRA Popis pozice STAŇTE SE ČLENEM TÝMU O2 - PRAXE NENÍ NUTNÁ! Náplní práce je: - komunikace se zákazníky O2 a odbavovaní jejich požadavků, - práce v interním systému a základní administrativní činnost na oddělení back office, - představování produktů a služeb zákazníkům s cílem prodat. Profil kandidáta - orientace na zákazníka a obchodní duch, - znalost MS office, - samo...
Regionální manažer Pro našeho klienta, mezinárodní společnost působící v maloobchodním prodeji, hledáme schopné regionální manažery pro Prahu a Středočeský kraj. Popis pozice - Řízení prodejen svěřené oblasti včetně odpovědnosti za personální administrativu, včetně zajištění školení personálu a ročních hodnotících rozhovorů - Odpovědnost za zákaznický servis a kvalitativních cílů - Zajištění plněn...
Leadership Specialist Great multinational company is establishing brand new Risk Management Centrum in Prague! We are looking for a candidate who will have the opportunity to design and scale a brand new, global leadership development program from the ground up. This role is critical to the successful development, launch, scaling, and maintenance of a world class Centre of Leadership Excellence. J...
Labor Accounting Team Member Job description Mail responsibilites: Responsible for processing of time entry adjustments and managing release of time entries for billing Chasing employees/PMO for missing time sheets, not approved time sheets and incorrect time entries and related reporting Users maintenance in time entry system Managing both standard and ad hoc requests and queries relating to the...
$ Příležitost pro JUNIOR / SENIOR ÚČETNÍ s AJ $ Hledáme člověka s citem pro práci s čísly - takového, který nevnímá analytickou práci jako rutinu, která časem omrzí. Chceme zkušeného nadšence, který na sobě rád pracuje a který umí využít každou příležitost k seberozvoji - někoho, kdo bude vnímat práci v mezinárodním prostředí jako výzvu a nebude se bát komunikovat druhým jazykem. Umíte účtovat ang...
Master Data Specialist Popis pozice Masterdata processing – WBS Codes / Vendor creation / maintenance / Deletion Manage all requests through central request tool to agreed SLA Ensure all deliverables are accurate Provide applicable process advice to CSC account Profil kandidáta High school / University Degree Advanced level of English and/or German language Advanced level of Excel Analytical minds...
Junior specialista s němčinou - MOŽNOST HOME OFFICE Mezinárodní společnost hledá posily do svého týmu s využitím němčiny na denní bázi. Popis pozice každodenní komunikace se zahraničním zákazníkem zpracovávání požadavků na založení či změnu dodavatele vyřizování povinných a doplňkových kontrol dodavatelů kontrola údajů poskytnutých dodavateli úzká spolupráce s oddělením nákupu Profil kandidáta SŠ/...
Financial Specialist We are hiring now for SSC in Prague! The client delivers service in IT, Finance/Accountancy and HR all over the Europe and America. We are looking for motivated candidates that are keen on realizing themselves in the field that they enjoys the most - Accountancy !!! Job description Accounts Payable Processing –include posting and parking high volumes of invoices based on the i...
Logistik/nákupčí Zajímá Vás oblast logistiky či nákupu? Rádi byste využili své jazykové znalosti a dále je rozvíjeli? Jste energická a spolehlivá osobnost se schopností organizovat si čas i prostor? Potom je tedy na Vás, zda se chopíte své životní příležitosti! Pozice LOGISTIK - NÁKUPČÍ, pro výrobní společnost v Královehradeckém kraji. Popis pozice - zajišťování objednávání a dodávek materiálu - u...
Referent/ka zákaznického servisu s Aj + ŠJ Popis pozice - komunikace se zákazníkem a poskytování zákaznického servisu - podpora uživatelů a komunikace s IT oddělením - denní komunikace se zahraničím - administrativa Profil kandidáta - SŠ/VŠ vzdělání - aktivní znalost anglického a španělského jazyka (denní použití) - MS Office na pokročilé úrovni - ŘP sk. B výhodou Nabízíme - zajímavé platové ohodn...
Junior Accountant - Billing Analyst EN+ FR Job description Handling and verification / enhancement of the data collected from Service Delivery and other operational organizations Preparation of billing input into Billing systems and verification of the outcome Preparation / follow-up on billing input into the Global Billing system and verification of the outcome Reporting of billing data in variou...
Customer Service Representative Máš zájem o nové technologie? Chceš si vyzkoušet spolupráci v mladém týmu? Komunikace s různými typy lidí je pro tebe výzvou? Připoj se k nám! Popis pozice Jako Customer Service Representative se staneš součástí týmu zákaznické podpory s příležitostí podporovat různé geografické lokace po celém světě. Navíc se můžeš stát IT expertem se zázemím v mezinárodní společno...
Referent/ka zákaznického servisu s Aj + NJ Popis pozice komunikace se zákazníkem a poskytování zákaznického servisu podpora uživatelů a komunikace s IT oddělením denní komunikace se zahraničím administrativa Profil kandidáta SŠ/VŠ vzdělání aktivní znalost anglického a německého jazyka (denní použití) MS Office na pokročilé úrovni ŘP sk. B výhodou Nabízíme zajímavé platové ohodnocení možnost využit...